Dragon Age 3 kombinací stylu předchůdců
Jak vnímat slova od šéfa BioWare?
Zahrávání si s pověstí série, kdy první díl je v určitém stylu, lidé si ho oblíbí (i za pečlivý vývoj) a zvyknou na něj, ale nástupce se pak značně odlišuje jinou hratelností (i bleskovým vývojem), se nevyplácí. Nejen že hráči dvojky všude nadávají, že dostávají něco jiného, než po dohrání jedničky čekali - byli varováni, avšak název hry zůstává totožný. Také to způsobuje problémy pro cílení dalšího dílu.
Přesvědčili se o tom na vlastní kůži BioWare v souvislosti s Dragon Age. Jejich šéf Ray Muzyka se na Gamescomu neubránil otázce ohledně pokračování této fantasy RPG ságy. Sice důrazně varoval, že ještě nic oficiálně neoznamují, přesto na konto Dragon Age 3 něco málo pronesl.
"Tvrdě pracujeme na tom, abychom z každého z dvou dosavadních dílů Dragon Age dostali to nejlepší. Snažíme se, abychom [příště v Dragon Age 3] uspokojili chuťové buňky všech skupin našich fanoušků," řekl šéf Bioware.
Teď záleží už jen na interpretaci, jak si jeho slova vyložíte. Zda je brát jen jako univerzální klišé, které by každý zkušený řečník / PR dokázal ze sebe dostat i po probuzení ve čtyři ráno. Nebo jestli to vnímat jako informaci, že Dragon Age 3 bude kombinací stylu Dragon Age 1 a Dragon Age 2?
Vznik třetího dílu byl nepřímo potvrzen už v březnu.