BioWare: Dragon Age 2 podstatně kratší
Statistiky mluví zcela jasně.
První Dragon Age byla jedna z nejrozsáhlejších a nejupovídanějších her posledních několika let. Dvojka bude, alespoň podle statistik, které zveřejnilo samotné Bioware, podstatně chudší.
Na Game Developers Conference prezentoval Ian Mitchell statistiky z Dragon Age II, které jsou o tom vlastně dost vypovídající. Prezentoval je v rámci představení lokalizačních prací na Dragon Age 2.
Podle nich obsahuje dvojka celkem 400 000 slov. Pro srovnání, Dragon Age Origins obsahovalo 1 000 000 slov. Ano, jednička byla o více než polovinu mohutnější. Dvojka také obsahuje celkem 500 postav, zatímco jednička jich měla 1000. Ve dvojce se řekne celkem 38 000 vět, zatímco v jedničce jich bylo 56 000. Dvojka prý zaručuje 40 hodin hry, zatímco jednička měla 60 hodin hry. V čem vyhrává dvojka? V počtu příběhových animací. Jednička jich měla celkem 1000, dvojka jich má 2500.
Jak se vám takhle změna zamlouvá? Bioware si nejspíš vypočítalo, že není příliš hráčů, kteří by si se všemi postavami povídali o všem, četli všechny záznamy v deníčku a prozkoumávali každý roh, takže to brali jako zbytečnou práci.
"Je sice kratší než Origins, ale pořád je delší než třeba Mass Effect," řekl k tomu Mike Laidlaw z Bioware. "Hra vám zabere víc času, pokud budete plnit vedlejší questy. Hlavním příběhem se dostanete rychleji, protože spousta toho je ve vedlejších úkolech.