Downgrade Uncharted 4? Naughty Dog museli vysvětlovat
Proč je rozdíl mezi E3 a novým demem.
Když Naughty Dog začátkem prosince na PlayStation Experience předvedli patnáctiminutovku z Uncharted 4: Thief's End, vyloženě nezklamala, ale ani jsme si z ní po hratelnostní stránce nesedli na zadek.
Problémem bylo, že se grafika docela lišila od červnového E3 traileru, kvůli čemuž se začalo spekulovat, zda náhodou nedošlo k brzkému downgradu vizuálu:
Na tyto hlasy byl nyní donucen zareagovat grafik 3D prostředí Anthony Vaccaro ze studia Naughty Dog, který je samozřejmě popřel. Jeho tři hlavní argumenty zní takto:
"Předně se obě ukázky liší v denní době. Zatímco E3 trailer pochází z noci za svitu Měsíce, gameplay demo bylo z časného rána. Měsíční svit je trochu přehnaný, aby zajistil kontrast, aby tedy šlo o noční scénu, ale zároveň bylo také něco vidět. Oproti tomu úsvit je denní dobou, kdy moc kontrastu nemáte."
A co rozdíl v tváři hrdiny, ptáte se? Tam je to prý jednoduché: protože se předtím namočil ve vodě, má hruď i tričko mokré, zatímco v novějším demu je všechno suché.
Tvůrce závěrem zdůraznil, že u traileru se obvykle vše režíruje do posledního detailu, čili mají možnost ovlivnit umělecké směřování a aby byl více o emocích, kdežto u gameplay dema si něco takového dovolit nemohou, protože by to mohlo pokazit hratelnost.