Doom 4 s polovičním fps oproti mulťáku
První pořádná informace o hře.
Není toho příliš, co by se zatím vědělo o připravované FPS střílečce od id Software, Doom 4. Šéf společnosti John Carmack se pro server Gamasutra alespoň rozpovídal o technických aspektech, o kterých vždycky tak rád hovoří.
"Rozhodli jsme se, že chceme, aby multiplayer měl u Doom 4 stabilních 60 snímků za sekundu, ale singeplayer bude mít 30 snímků za sekundu. Takhle po vás bude moct jít dvojnásobný počet démonů."
Jejich Rage má sice 60 snímků za sekundu, ale John Carmack je i u singeplayeru prosadil kvůli sekcím, ve kterých jezdíte s vozidly. Jelikož u Doom 4 nic takového nebude, není třeba, aby singeplayer měl podobné parametry.
"Když jezdíte, 60 snímků za sekundu si všimnete mnohem víc, než když jen chodíte po svých. Proto jsme se tak rozhodli."
Kromě toho John Carmack v rozhovoru prozradil, že v týmu Doom 4 je celkem dvanáct programátorů, zatímco na Rage jich pracovalo 18.
"Jakmile půjde Rage do prodeje, přesune se jádro technického týmu na Doom 4."