Skip to main content

DOOM Eternal pro Switch je na spadnutí

Nechtějí kompromisy.

Kvůli včerejší akvizici mateřské firmy Bethesdy Microsoftem se samozřejmě vyrojily otázky, jestli od této doby náhodou nebudou vznikat hry od této firmy výhradně pro PC a Xbox.

Jasné je, že už rozpracované konverze se rušit nebudou, ani to neovlivní dříve podepsané smlouvy o exkluzivitách. Korporace z Redmondu se k tomu zatím vyjádřila jen mlhavě v tom smyslu, že vše bude posuzovat hru od hry, takže nemůže dopředu nic zaručit.

Nejvíce pesimistické scénáře a předpovědi vyvrátil již v minulých dnech například producent Marty Stratton z id Software, který promluvil na digitální akci PAX Online x EGX Digital.

Konverze jarního DOOM Eternal pro Nintendo Switch je prý velmi blízko, ale zatím není jisté, kdy přesně vyjde:

"Strašně rád bych vám řekl něco konkrétního, uvědomujeme si, že lidé jsou znepokojení a ptají se na to."

Společně se specializovaným studiem Panic Button se prý snaží, aby verze střílečky pro handheld byla co nejlepší, jak to je jen možné. To prý trvá déle, než predpokládali, i kvůli tomu, že všichni nyní musejí pracovat z domova.

Navíc ve hře chtějí mít všechny vlastnosti, co si navymýšleli, ne sahat po kompromisech, přestože jsou fanoušci velmi nedočkaví - i kvůli říjnovému datadisku The Ancient Gods, Part One na ostatních platformách. Nezbývá jim nic jiného, než od id Software zmíněná "ne zase tak daleká budoucnost" nastane.

Read this next