Dojnými krávami pro EA jsou Apex Legends, FIFA a Madden
+ výhled do budoucna.
S výkonem všech svých hlavních značek jsou v EA spokojeni, krom Battlefield 2042. Zabývají se prý návrhy, koho by mohli odkoupit, ale nikoli tím, že by někdo odkoupil je.
Svou nejbližší budoucnost vidí pro příštích pár let v těchto titulech: Další ročníky sportů od EA Sports, hry od Respawnu ze Star Wars, hry od BioWare (o Dragon Age 4 stále nic neřekli), The Sims, Skate, Dead Space a Need for Speed (dle insidera plánované na září).
FIFA 22 byla během 2021 nejprodávanější hrou na západních trzích, Madden NFL 22 byl druhou nejprodávanější sportovní hrou v USA, série od EA Sports mají meziročně o 10 procent vyšší tržby a lidé ve hrách EA strávili o 20 procent více času než dříve. Celkově mají mít EA 540 milionů aktivních unikátních hráčů, z čehož je 180 milionů průměrně aktivních každý měsíc.
Velkou dojnou krávou pro EA jsou Apex Legends. Meziroční nárůst o 30 procent znamená 28 milionů nových hráčů za uplynulých dvanáct měsíců. Byl to prý pro tuto F2P střílečku báječný rok a očekává se, že
Brzy má proběhnout tzv. měkký start odnože pro mobily a v příštím fiskálu má značka dosáhnout milníku s výdělkem 1 miliardu dolarů.
Akcie EA v reakci na tyto výsledky klesly o 5 procent, i vzhledem k pomalejšímu startu letošního roku.