Skip to main content

Dohrání příběhu Walking Dead: 400 Days trvá jen 15 minut

Je jich tam pět, takže celkem něco málo přes hodinu.

Jakmile si začnete vytvářet vztah s novou postavou, její příběh rychle skončí. Stejně tak kvůli krátkosti každého příběhu se ani nemají kde projevit následky vašich rozhodnutí. Dvě nosné vlastnosti původní série adventur Walking Dead vzaly v tento týden vydaném přídavku 400 Days za své.

Zhruba takové je resumé zahraničních recenzí, které se pozastavují nad tím, proč dokončení každého příběhu pěti nových postav trvá jen nějakých 15 minut, celkově tedy zhruba pouze něco málo přes hodinu.

Přestože je 400 Days řemeslně na shodně vysoké úrovni jako originál, jeho malý rozsah přivedl kolegy z britského EG k přirovnání k B stranám desek, kam se obvykle dávají méně vydařené nebo původně nepoužité skladby jen jako výplň.

Toto DLC slouží jako můstek k druhému dílu, který však vyjde až někdy za půl roku, takže svá rozhodnutí, která se přenesou dál, si za tu dobu nejspíš ani nebudete pamatovat.

Za cenu pět dolarů a po shlédnutí traileru, který vyzdvihuje "pět příběhů v jednom", by asi člověk čekal něco rozsáhlejšího. Nedočkáme se ani žádných novinek v hratelnosti a kupodivu ani moc odkazů na původní hru, kterou tím pádem není potřeba dohrát (mimochodem, ta dívka navzdory podobnosti skutečně není Clementine, nýbrž Becca).

Možná si určité zklamání z toho, co se nevědělo dopředu, uvědomují i Telltale Games, kteří se rozhodli darovat 400 Days zdarma všem těm, kteří si pořídili Season Pass k první sérii z jejich online obchodu. Kdo si pořídil verzi pro iOS nebo PC ze Steamu, musí za něj platit.

Read this next