Skip to main content

Dobré ráno s Eurogamerem - úterý, 23. dubna

Město z BioShocku isometricky, Gambrinus liga ve FIFA 14?, předváděčka GTA 5, prodělek GameScape, 3x Crytek...

"Dobré ráno s Eurogamerem" vychází každý všední den obvykle v 7:15 (nebo výjimečně během dne) a stručně shrnuje poslední aktuality z videoherního světa, abyste měli co číst cestou do školy, zaměstnání nebo doma u snídaně. Doporučujeme vám také přihlásit se k odběru pravidelného emailového newsletteru.

- Miliardář Bakala dokoupil podíl v síti herních prodejen Gamescape (tři obchody v Praze a jedna v Ostravě), které jsou dlouhodobě v obrovské ztrátě - v roce 2011 přes 34 milionů korun, ačkoli tržby prý stouply na 28 milionů. Dříve obchody spoluvlastnili Michael John Patyna a Jason Minnis, kteří svůj podíl odprodali jen za 200 tisíc korun, a později rozjeli českou odnož GreenManGamingu.

- Bude ve FIFA 14 obsažena česká reprezentace a Gambrinus liga? "Až bude čas, dáme vědět," odpověděli nám k tomu EA Czech.

- Jak by BioShock Infinite vypadal, pokud by byl 2D isometrickou hrou? Chris Bischoff, tvůrce Stasis, se o to ve svém volném čase pokusil:

- V půlce května bude Rockstar v Londýně pořádat předváděčku Grand Theft Auto 5 pro klíčové obchodní partnery, kam byl pozván i zástupce Xzone. V podstatě to znamená, že to samé bude o pár týdnů později i na E3.

- Hideo Kojima k sobě na Metal Gear Solid 5 přetáhl bývalého designéra levelů Mafia 3 z 2K Czech a Homefront 2 z Cryteku UK, Jordana Amara. Ukazuje to, jací lidé pracují v domácím 2K Czech, že je pak o ně zájem i v prestižních světových studiích.

- Preprodukce příští, prý velmi ambiciozní a inovativní, opět příběhové hry od Quantic Dream (Beyond, Heavy Rain) pro PlayStation 4 začala už v polovině roku 2012, od kdy měli k dispozici vývojářské kity na PS4. Zatím se ale nerozhodli, jestli na něj převedou Beyond.

- Podle redaktora PC Gameru je už jisté, že Mortal Kombat 9 vyjde pro PC, ale jen digitální distribucí na Steamu.

- Rady, jak nejlépe vytípat obrázky z Arma 3 a podmínky pro účast v soutěži o ten nejhezčí od hráčů.

- Bethesda přiznala, že při vytváření her bere značné ohledy na boj s bazarovkami, díky čemuž od ní vídáme mnoho DLC či editační nástroje. Pozitivem je, že si pochvaluje odbyt Dishonored a že na rozdíl od jiných firem v singleplayerových titulech stále vidí budoucnost, protože si je lidé pořád kupují.

- Unikl koncept příštího plánovaného DLC pro SimCity :)

- Bývalý producent Battlefield 2142 popíchl DICE, jestli mají koule na to, aby opustili jistotu se zasazením svých her do moderní doby a vydali se příště s Frostbite 3 enginem do budoucnosti (protože BF2142 pod jeho vedením prý nenaplnil potenciál).

- F2P Warface od Cryteku v Rusku nasbíralo 9 milionů hráčů, což zase není tolik vzhledem k tomu, že už tam běží po dobu jednoho roku, že je úplně zdarma a že se do něj mohou přihlásit i lidé z jiných zemí (5% je např. z Kazachstánu nebo Zimbabwe :)

- Ten Monster Hunter Online na CryEngine 3 pro PC by podle tiskové zprávy Cryteku měl vyjít "mezinárodně", což lze chápat jako potvrzení, že přijde i na západní trhy, nejen do Číny.

- Zkouška renderovacích technologií CryEngine 3 s masivními lány trávy pohybujícími se v silném větru:

Watch on YouTube

Read this next