Skip to main content

Dobré ráno s Eurogamerem - čtvrtek, 30. března

Fanoušci nesnáší změny ve WoW, vtipný easter egg v updatu Destiny nebo Lego pistole z Overwatch.

"Dobré ráno s Eurogamerem" vychází ve všední dny obvykle v 6:15 či v 9:15 a stručně shrnuje poslední aktuality z videoherního světa, abyste měli co číst cestou do školy, zaměstnání nebo doma u snídaně. Doporučujeme vám také přihlásit se k odběru pravidelného emailového newsletteru.

- Stahovatelný přídavek They Shall Not Pass pro Battlefield 1 už by měl být k dispozici pro všechny hráče. Původně vyšel 14. března pro majitele Premium Pass. V DLC They Shall Not Pass je francouzská armáda, čtyři nové mapy na západní frontě a také dvě nové operace, zbraně, nová Elite Class a Behemoth. Kompletní seznam toho, co vše do hry přidává, najdete zde.

- Velký Age of Triumph update do Destiny už je venku a přidává do hry obrovskou spoustu věcí, které si můžete projít na webu Bungie. Zajímavé je, že součástí je také malé vzdání holdu Ghostovi, které namluvil Peter Dinklage a který byl později nahrazen Nolanem Northem. Podívejte se, velmi zábavné:

- Kickstarter od roku 2009, kdy tato platforma vznikla, poskytl peníze celkem 10 tisícům herních projektů. To je deset tisíc her, které by pravděpodobně bez této platformy vůbec nevznikly. Lidé dali na tyto hry celkem 613 milionů dolarů.

- Jeden velký fanoušek Overwatch se rozhodl vytvořit pistole Tracer z Lega.

Watch on YouTube

- PlayerUnknown's Battlegrounds získalo za první týden na Early Access 11 milionů dolarů. Podle vydavatele Bluehole hru hráli v jednu chvíli naráz 67 tisíc hráčů. Hodně lidí se také dívalo, na Twitchi streamy sledovalo 150 tisíc lidí.

- Tohle je opravdu hodně povedený Dishonored 2 cosplay. Další obrázky najdete na této adrese.

- Do Call of Duty: Infinite Warfare si můžete z nějakého důvodu koupit voice pack s hlasem Method Mana, hip hopera z Wu-Tang Clanu.

Watch on YouTube

- Blizzard poněkud překvapil hráče World of Warcraft, když do hry nečekaně uvedl gear-scaling nepřátel, což znamená, že když máte vyšší level postavy, také se zvýšil život nepřátel. Což je něco, co Blizzard popíral, že někdy udělá. Dokonce to nebylo ani v patch notes. Blizzard tedy rychle zareagoval, že scalování nefunguje, jak zamýšleli a je také možné, že ho zcela odstraní. Cílem Blizzardu bylo, aby skutečně silní hráči necestovali ke questu déle, než pak tráví čas zabíjením nepřátel, které dříve padli na jednu ránu.

Read this next