Skip to main content

Dobré ráno s Eurogamerem - středa, 26. února

DOOM 4 beta FAQ, přehled Kickstarterů, oslňující Homeworld, rekord FM2014, náklady nezávislé exkluzivity Rime...

"Dobré ráno s Eurogamerem" vychází ve všední dny obvykle v 6:15 nebo v 9:15 a stručně shrnuje poslední aktuality z videoherního světa, abyste měli co číst cestou do školy, zaměstnání nebo doma u snídaně. Doporučujeme vám také přihlásit se k odběru pravidelného emailového newsletteru.

- Bethesda byla donucena sepsat oficiální FAQ k DOOM 4 betě: v krabičce u Wolfenstein The New Order prý v květnu bude kód, který když zadáte na určité stránce, přihlásíte se jako zájemce o betu. Na tento email vám potom přijde upozornění, až bude beta dostupná. Kdy se tak přesně stane nebo co bude obsahovat, to se dozvíme až později, stejně jako to, jestli bude existovat nějaká jiná cesta pro účast v betě.

- Může se hodit: užitečný přehled všech aktuálně běžících projektů na Kickstarteru, včetně stavu vybraných peněz z požadované částky a data skončení kampaně.

- Pokud máte doma Nvidia 780TI nebo Nvidia Titan i s 4K monitorem za nějakých 60 tisíc korun, v HD předělávkách Homeworldu 1 a 2 dostanete neuvěřitelnou kvalitu obrazu, láká Gearbox, který se prý nechtěl spokojit jen s HD. Remasterované budou i veškeré zvuky. Termín pořád neznáme, ale v září bude série slavit výročí...

- Marku Beniačovi to nedalo a uvedl na pravou míru to nedávné srovnání Lary Croft postupem času, když to okomentoval: "Skutečný vývoj za 17 let (bržděný konzolemi) vypadá nějak takto:

- Football Manager 2014 se prodává hůře než minulý ročník kvůli tomu, že existuje crack (na rozdíl od FM2013, který vydržel pět měsíců bez něj), přesto zlomil rekord v počtu šestnácti týdnů, kdy se drží v čele PC žebříčku.

- Microsoft hodlá předvést demo, jak fungují cloudové výpočty na Xbox One, protože kolem nich je spousta otázek a nejasností, jaký mají skutečný vliv na výkon ve hrách. Na konferenci GDC jinak nic neoznámí, prý až blíže červnovému E3.

- Microsoftu je také líto, že odmítl barevné akční RPG Rime, nynější PS4 exkluzivitu, která mu byla předtím nabízena. Tequila Works dle Phila Spencera požadovali částečné financování od Microsoftu (výměnou za trvalou exkluzivitu XBLA) a odhadovali celkové náklady na tři miliony dolarů, což je na takovou menší hru dost a lze si z toho udělat představu, kolik takové hry obvykle mohou stát Sony. "Součástí této práce jsou i omyly, podobně jsme si kdysi nechali utéct Guitar Hero," přiznal šéf studií MS.

- Garry's Mod už utržil 30 milionů dolarů, nicméně Rust je prý ještě výnosnější. Z Garry's Modu získávali autoři 50% podíl a u Rust to je už 70%.

- Firma vyrábějící 3D brýle Oculus Rift si patentovala RiftCon, což má být výstava zaměřená na hraní ve virtuální realitě. Také dočasně pozastavila prodeje brýlí kvůli nedostatku některých součástek.

- AMD oznámilo odměny pro uživatele jejich Gaming Evolved programu v hodnotě pěti milionů dolarů.

Read this next