Dobré ráno s Eurogamerem - pátek, 10. ledna
Reportáž z Xzone RoadShow, cestovka pro hráče, znělka pro Radio 1, předělávka realMyst, povídání o Next Car Game...
"Dobré ráno s Eurogamerem" vychází ve všední dny obvykle v 6:15 nebo v 9:15 a stručně shrnuje poslední aktuality z videoherního světa, abyste měli co číst cestou do školy, zaměstnání nebo doma u snídaně. Doporučujeme vám také přihlásit se k odběru pravidelného emailového newsletteru.
- Reportáž z první Xzone Roadshow, v níž do pražské prodejny obchodu zavítalo několik odvážlivců, kteří chtěli vítězstvím ve FIFA 14 na stojanu získat hry zdarma a neodešli zdaleka s prázdnou:
- Blizzard sonduje u hráčů, jestli by si byli ochotni zakoupit upgrade na 90. level postavy, resp. jestli by je zajímalo zlevnění příštího datadisku o 10 dolarů, pokud by neobsahovalo povýšení postavy.
- Britská cestovka realizovala nápad s dobrodružnou cestou hráčů po světových destinacích známých z her a vezme vás tak do Thajska (Tomb Raider), Havany (Assassins Creed 4), Miami (Vice City), New Yorku (Crysis 3) nebo třeba Edinburgu (domov autorů GTA), všiml si Martin Havlíček ze Score.
- Rovnou stovka nejočekávanějších nezávislých her na 2014.
- Předělávka původní adventurně-logické klasiky Myst bude znovu předělána v tzv. realMyst Masterpiece Edition, kterou ohlásil výrobce Cyan. Potřebuje ještě pár týdnů vývoje navíc, aby ji vyladil a přidal nějaké nové vlastnosti. V roce 2012 vyšla konverze realMyst pro iOS na moderním Unity enginu.
- Některé nápady, které se nevešly do GTA 5, mohou být přidány v příštích aktualizacích GTA Online, prohlásil Rockstar.
- Grafik Jaromír Plachý z Amanita Design vytvořil znělku s opičkou Kiki pro Radio 1:
- F2P MMO Neverwinter zamíří i na konzole, potvrdil šéf Perfect World pro čínský tisk.
- Brněnští Madfinger Games hledají ostříleného markeťáka na pozici Marketing Director, zájemci nechť píší na jobs@madfingergames.com.
- Článek nazvaný "Stojíte o středověké nextgen RPG?" (o Kingdom Come) byl na britském Eurogameru tím zdaleka nejčtenějším za prosinec: nepřesvědčí to potenciální vydavatelské partnery k podepsání smlouvy, když dosud měli tvrdit, že o takovou hru trh nestojí?
- Desetiminutové povídání o prototypu Next Car Game, nástupce FlatOutu, od Vodnyho: