Skip to main content

Již oficiálně přiblížen patch do The Last of Us 2, zdaleka nejen s Grounded módem

Jak by vypadalo v retro grafice či celshadované? UPDATE

UPDATE 11.8. 17:15 - Naughty Dog před pár minutami představili Grounded mód už oficiálně. Venku bude 13. srpna. Jedná se skutečně o novou obtížnost, režim s permanentní smrtí, dvě nové trofeje, desítky zajímavých odemykatelných úprav hry (například jak by vypadala coby celshadovaná adventura či v retro osmibitové éře?) a nová vylepšení či úpravy. Podrobnosti ve videu níže nebo na blogu studia:

Watch on YouTube

Původní článek 10.8. - Více než čtyři miliony majitelů této červnové PS4 exkluzivity zatím ještě čekají na první přísun dodatečného obsahu po vydání, zatímco ten uniklý mulťák je jen zbožným přáním.

Zdá se, že příští patch 1.03 do The Last of Us 2 je otázkou jen pár dnů.

Uživatel PowerPyx si totiž všiml, že do hry poslední dobou přibyly nové trofeje.

Na základě toho se soudí, že půjde o novou tužší obtížnost (Grounded mód), po které volali mnozí fanoušci prahnoucí po pořádné výzvě, společně s permanentní smrtí vaší postavy.

Čili budete mít nad sebou neustále hrozbu toho, že když vás někdo zabije, budete muset začít od úplného začátku. Podle popisu trofeje se zdá, že tato volba půjde přiřadit ke kterékoli obtížnosti.

V prvním dílu The Last of Us to fungovalo v později doplněném Grounded módu tak, že se zvýšilo zranění od nepřátel, odstranil se naslouchací režim pro monitorování protivníků poblíž, odstranil se HUD a v herním světe bylo méně zásob i checkpointů pro ukládání pozice. Naughty Dog zatím neupřesnili, jak to bude ve dvojce, ale dá se předpokládat, že podobné.

Read this next