Do pr..., křičí prý novináři při náběhu 500 zombíků ve World War Z
Vývojářský deníček přetéká informacemi.
Některé vývojářské deníčky bývají o ničem, ale tenhle o World War Z přetéká informacemi stejně, jako v něm zombíci přetékají přes zábradlí.
Na rozdíl od mnohých jiných, persistentních online stříleček je tahle navržena tak, aby vám k jejímu hraní stačilo mít třeba jen 10 až 20 minut volného času. Dá se prý dobře hrát i s náhodnými lidmi z internetu.
Musíte v ní opravdu spolupracovat, protože při sólování vás prostě masivní horda semele.
"Když jsem videl stejnojmenný film, jak tam zombíci lezou přez zeď v Jeruzalému, usmyslel jsem si, že tohle musím zpracovat do hry," povídá Matthew Karch, šéf Saber Interactive, který byl prý vášnivým fanouškem knihy a celého univerza.
Každá z epizod bude mít vlastní příběh i vlastní skupinu přeživších. Pasáže z New Yorku s vozy metra dost silně připomíná první díl The Division.
"Při předváděčce novinářům často slýchám jadrné výrazy, když poprvé zahlédnou, jak se na ně přes most v Moskvě žene 500 nepřátel naráz. Ti navíc nemají žádný pud sebezáchovy, takže klidně skočí z mrakdorapu, proběhnou ohněm, zmerčí vás dle zvuku a budou lézt přes sebe po stěně do takové pyramidy, jen aby se k vám dostali," dodává kreativní ředitel hry.
Prý se hodně soustředili na fyziku těchto zombíků, tudíž si vytvořili vlastní Swarm engine, aby horda reagovala společně jako třeba skupina ryb. Standardně se prý nepřátelé chovají jako jedna entita, ale když s někým začnete mít interakci, tak na vás naběhnou individálně. World War Z vyjde už v půlce dubna pro PC, PS4 a X1.