Do NBA 2K21 přibyly nepřeskočitelné reklamy
Rozmohl se nám tady takový nešvar.
Když to začátkem školního roku udělali EA Sports v UFC 4, dostali přes prsty a rychle s omluvou vycouvali.
Rozmohl se nám tady totiž takový nešvar, že až později po původním vydání bývá do sportovních her přidán otravný obsah. Děje se tak až v době po vydání recenzí, tudíž to do nich nemůže být zohledněno a asi existuje snaha, aby si toho všimlo co nejméně lidí.
Vydavatel Take 2 takto do zářijového basketu NBA 2K21 na starých konzolích PS4/X1 i na PC přidal nová reklamní videa, která se zobrazují při načítání hry a nelze se jim tedy nijak vyhnout.
Jde o propagaci VR headsetu Oculus Quest, která navíc nelze přeskočit, a běží delší dobu, než obvykle trvá loadování hry i za využití svižného SSD disku. Celou tuto neplechu natočili na Stevivor:
Podle názoru mnohých hráčů je naprosto neakceptovatelné, aby se takové reklamní spoty vyskytovaly ve hře, za kterou zaplatili věru osmnáct stovek korun. Šlo by to snad jedině u nějakého Free-2-Play titulu, kde by to člověk snesl výměnou za dostupnost zdarma.
Take 2 se ke kauze zatím nevyjádřili. Všeobecně se ví, že meziročně prodej tohoto oblíbeného basketu v krabicích výrazně poklesl, když spousta lidí raději čeká na listopadovou nextgen verzi, která bude mnohem lepší (ale také o něco dražší), podobně jako třeba u FIFA 21.