Do Grand Theft Auto 5 oficiálně přibudou raytracované odrazy
Ale jen na konzolích.
Nenápadnou zmínku přinesl ve svém posledním newswire příspěvku Rockstar.
Jen tak mezi řečí tam utrousil, že Grand Theft Auto 5 mnoho let po vydání obdrží raytracované odrazy.
"Bude renderovat odrazy v reálném čase na mnoha typech povrchu. Aktivujete to přes Fidelity Mode nastavení grafiky".
Týkat se to ovšem bude jen PlayStation 5 a Xbox Series X verzí GTA5 (bez upřesnění, v kolika snímcích za vteřinu to pošlape, zřejmě 30fps?).
O tom, že by oficiální raytracing přímo od vývojářů hry přibyl i do PC verze klasiky, není nikde ani slovo. Výrobce tam pouze v závěru zmínil, že "tyto nové zážitky se objeví společně s příštím GTA Online updatem později v tomto měsíci i na PC, Xbox One a PS4", avšak tím zjevně myslel ten nový obsah (další mise, dopravní prostředky atd.), nikoli raytracing, ten by staré konzole nezvládly.
PC verze GTA5 zatím umí raytracing jen přes neoficiální fanouškovské modifikace, které existují už pár let - třeba tyto:
Mimochodem, Rockstar se rovněž chystá uvést staré díly série - Grand Theft Auto: The Trilogy The Definitive Edition - na obchodu Epic Games Store.
Bylo to nalezeno ve zdrojovém kódu: