Skip to main content

Do Ghost of Tsushima přibyla tužší obtížnost či naopak menší intenzita bojů

Patch 1.05 s vítanými volbami.

Možná ani v Sony netušili, jaký klenot se jim z toho vyklube. Hráči i několik týdnů po vydání objevují nové a nové věci, kterými tahle samurajská akce z Japonska exceluje. I díky mistrovskému načasování doprostřed okurkové sezony, kdy není s čím soupeřit, se z toho stala nejrychleji prodávaná nová značka na konzoli.

V těchto dnech studio Sucker Punch vypustilo patch 1.05. Do Ghost of Tsushima přináší některé novinky.

V čele s novou úrovní obtížnosti, kterou nazvali jednoduše "vražedná". Nepřátelé tedy budou agresivnější než běžně a jejich zbraně smrtelnější, ale to se týká i vaší katany.

Krom toho protivníci dokáží hrdinu zahlédnout dříve a za podmínek, kdy jindy prokouzl jejich detekci. Jin také bude mít méně času na to, aby se vyhnul jejich útokům a výpadům.

Další věcí je tzv. Lower Intensitiy mód, který je určen pro ty, kteří bojům tolik nehodlují. Prý se nebudou tolik stresovat, aby správně načasovali některé věci. Stealth pasáže vám toho více odpustí, nepřátelé vás uvidí později a celkově to bude větší relax, ovšem při zachování stejné atmosféry hry.

Potěší i nová možnost zvětšit herní text, pokud snad hůře vidíte, a to až na 150 procent původního. Týká se to velikosti titulků, cíle misí či výzev k interakci.

Samozřejmě nemůže chybět ani opravení některých chyb, ti ale autoři blíže nespecifikovali ani na homepage.

Read this next