Do Assassins Creed se kooperace nehodí
Producent říká, že by to nefungovalo.
Ačkoliv v Assassins Creed: Brotherhood bude poprvé v sérii představen multiplayer, Ubisoft tvrdí, že se do série v žádném případě nehodí kooperace.
Producent Jean-Francois Boivin řekl serveru VideoGamesDaily, že je velice složité logicky zdůvodnit kooperaci v rámci narativní, tedy příběhové části hry.
"Jde o celý vesmír Assassins Creed a o čem je. Assassins Creed je příběhem Desmonda Milese a přístroje nazvaného Animus, ve kterém prožívá genetické záznamy od svých předků," vysvětluje Bolvin.
"Aby bylo možné kooperaci ospravedlnit, museli byste najít někoho jako je Desmond, kdo měl předky ve stejném období a navíc ve stejném místě a čase. A navíc byste museli mít další Animus," říká.
"Jde prostě o velmi komplexní vesmír a je velice snadné nadělat logické díry, ale jakmile je uděláte, bude to celé vypadat dost levně. A my tak působit nechceme - chceme udržet komplexnost našeho vesmíru a právě to dělá Assassins Creed skvělou a unikátní hrou."