Dnešní hry využívají 20-30% Kinectu
Blitz Games využijí dvakrát tolik.
Blitz Games tvrdí, že v jejich hrách využijí Kinectu až dvakrát více než všichni ostatní. Podle nich hry, které jsou k dostání nyní, využívají Kinect jen stěží z jedné třetiny.
"Dnešní hry využívají jen 20 - 30 procent toho, co Kinect dokáže," řekl pro Eurogamer Steve Stopps. "My využíváme tak 50 až 60 procent."
"Většina vývojářů si začíná uvědomovat, že Kinect dokáže obrovskou spoustu věcí, a že se vlastně pořád pohybujeme jen na povrchu."
Podle jeho slov hry jako Kinect Sports, Kinect Adventures nebo Dance Central využívají Kinect "naprosto zřejmým" způsobem. Yoostar 2 od Blitz Games bude ale mít "inovativní" přístup.
V Yoostar 2 budete mít klipy z filmů, do kterých se můžete zasadit vy sami.
"Dneska také existují pouze hry pro Kinect. Je ale i spousta možností, jak ve hrách využívat jak Kinect, tak i klasický ovladač." Podle Stevena Stoppse se dá Kinect krásně využívat i u hardcore her. "Představte si, že hrajete něco jako Halo nebo Call of Duty. Sice máte v ruce ovladač, ale můžete se třeba vyklonit a postava ve hře vykoukne za roh. Nebo pohnete hlavou a stejně tak pohne hlavou postava."
Yoostar 2 vyjde pro Kinect a Move v prvním čtvrtletí 2011. "Zhruba okolo 21. února," prozradil Stopps.