DLSS v Pánu Prstenů i Loopmancer
Řešení od Nvidia už je ve více než dvou stovkách her a aplikací.
NVIDIA DLSS je nyní dostupné ve 200 hrách a aplikacích - jejich seznam. Dále se tak prohlubuje jeho pozice standardu zvyšování rozlišení pomocí AI a dosažením kvality obrazu srovnatelné s nativním rozlišením.
The Lord of the Rings: Gollum je očekávaná příběhová stealth adventura na motivy knih J. R. R. Tolkiena. Nabídne odrazy a stíny vykreslované pomocí ray-tracingu a nárůst výkonu s technologií NVIDIA DLSS. V RTX kráse se ukázal v nedávném traileru:
Spiders, vývojáři Greedfall dokončují nové akční RPG Steelrising. Bude podporovat NVIDIA DLSS a ray-tracované odrazy. Vychází v září.
eBrain Studios zase vydají Loopmancer 13. července s NVIDIA DLSS a ray-tracovanými odrazy. NVIDIA DLSS zajistí i více než dvojnásobek vykonu, takže majitelé GeForce RTX 3070 a výkonnějších GPU si užijí hru s maximálním nastavením ve 4K a ray-tracingem při alespoň 60 FPS. Možnosti RTX demonstruje tento trailer a bezplatná demoverze s NVIDIA DLSS na Steamu.
Další RTX On hry v červenci:
- Hell Pie, indie hra s podporou ray-tracingu a NVIDIA DLSS vychází 21. července.
- Lumote: The Mastermote Chronicles, bude podporovat NVIDIA DLAA, antialiasing využívající AI a výkonovou rezervu GPU pro vyšší kvalitu obrazu.
NVIDIA DLSS je jediná technologie využívající super vysoká rozlišení a sílu AI a tato výhoda se projevuje až dvojnásobným zvýšením herního výkonu. A je to také jediná dostupná technologie škálování obrazu, která využívá sílu neuronové sítě pro deep learning a zajišťuje kvalitu obrazu srovnatelnou s nativním rozlišením. Škálování obrazu bez použitých technik temporálního upscalingu s podporou AI přináší často výraznější artefakty, mihotání obrazu a nevýrazné textury.
DLSS je součástí sady technologií, NVIDIA RTX, nejpokročilejší platformy pro hráče.