DirectX 11 pro Crysis 2 je tady
Dosud nejpokročilejší DX11 funkce ve hře!
Po pár falešných startech jsme se dnes večer konečně dočkali oficiálního vydání očekávaného DirectX 11 patche pro Crysis 2. Od původní hry to nakonec trvalo přesně tři měsíce, díky čemuž podle NVIDIE dostanete "dosud nejpokročilejší DX11 funkce, co jsou k vidění v jakékoli hře".
Tento takzvaný Ultra Upgrade do hry zavádí přímou podporu technologie DirectX 11. "Zvedá kvalitu grafiky s prvky jako teselace, vylepšené vykreslování efektů vody nebo HDR motion blur a dalšími speciálními efekty," vysvětlují EA Czech, co všechno najdete v rozšířeném nastavení grafiky v herním menu.
Konkrétně tam jsou i next-gen odlesky všech objektů na scéně počítané v reálném čase, efekt Screen Space Directional Occlusion pro hezčí nasvícení a stínování generovaný přes Screen Space Ambient Occlusion, nebo depth-of-field.
Crysis 2 Ultra Upgrade je k dispozici zdarma formou automatické instalace v Crysis 2 na PC po přihlášení uživatele online na MyCrysis.com. Patch má velikost 2,3 GB a přináší novinky i do DirectX 9 módu. Součástí je i high-resolution texture pack, který je však vhodný jen pro grafické karty s 1 GB videopaměti.
Kromě toho si hráči na PC budou moci začít navrhovat vlastní mapy a tvořit rozlehlá bojiště pomocí editoru, který bude k dispozici ke stažení již od této středy. Herní benchmark nakonec nebude k dispozici dnes, ale NVIDIA jej očekává během následujících dvou týdnů.
Podrobnosti o všech nových grafických DX11 efektech v článku na webu NVIDIE nebo v tomto PDF (2MB), kde jsou i nějaké benchmarky, podle nichž je grafická karta GTX 590 oproti AMD Radeonu 6990 v 1920x1200 v DX11 o 35% rychlejší.