Skip to main content

DICE chtělo původně vydat Battlefield 4 na nové konzole později

To by nebyl Watch Dogs, DriveClub, ani nakonec Battlefield 4…

Startovní hry na nové konzole se den za dnem tenčí. Nejprve byl oznámen odklad Watch Dogs na PS4 a Xbox One, v pátek přišla řada na DriveClub pro PS4 a málem se stalo, že na nové konzole nebyl ani Battlefield 4.

Je to proto, že rychlý vývoj na nové konzole není žádná legrace.

"Lidé si nedokážou představit, jak složité je vyvíjet hru ve stejnou dobu, v jakou se vyvíjí hardware," prozradil výkonný producent Patrick Bach. "Neustále jsme museli bojovat se změnami, které držitelé platforem dělali na hardwaru s blížícím se vydáním."

Sám se nediví, že bylo posunuto vydání Watch Dogs, když zjistil, jak složité a těžké to je. "Musíte se neustále přizpůsobovat a pak se prostě stane, že všechno nestihnete. Vše je velmi komplikované."

Prozradil dokonce, že byly momenty, kdy uvažovali o stejné věci, jako udělal Ubisoft s Watch Dogs. "Naštěstí jsme nakonec všechny překážky překonali. Měli jsme výborný tým, který pracoval na next-gen verzích společně s tím, jak se vyvíjela samotná hra." Tohle ale způsobuje také to, že spousta multiplatformních her nebude tolik využívat všechny možnosti nových konzolí, jako hry vydávané později.

Předobjednávkové bonusy pro ČR

Read this next