Dialogy Uncharted 4 nebudou jako ve hrách od BioWare
Moc od nich nečekejte.
Víkendové představení větvených rozhovorů v Uncharted 4: A Thief's End (objednat na Alza.cz) vyvolalo u řady lidí spoustu nadějí.
Ty nyní musí krotit Arne Meyer, komunitní manažer z Naughty Dog, který vysvětlil, co od této vlastnosti hry čekat a co nikoliv:
"Vždy jsme přemýšleli, jak při naší filozofii dát hráčům více možností voleb. Proto jsme s tím experimentovali a zahrnuli do hry větvené dialogy, abyste měli malinký pocit, že ovlivňujete, co se bude dít dál."
Zdůraznil, že se toto vyskytne pouze v klíčových momentech hry, tedy ne příliš často. Rozhodně nepůjde o hloubkové a propracované dialogy, jako třeba ve hrách od BioWare. Kdo by toužil po něčem takovém v Uncharted, odjede zklamán.
"Nepokoušíme se o dialogy v takové míře, jakou nabízejí hry v otevřeném světě. Stále zůstáváme věrni vyprávění lineárního příběhu a hráči mohou zůstat klidní, že vždy zažijí ty hlavní události," dodal zástupce studia.
Možnosti volby v rozhovorech prý budou jen o drobných detailech a variacích, aby šlo o trochu osobnější zážitek. Do extrémů, jako jsou různá zakončení hry jako v Mass Effect či hrách od Telltale, se Naughty Dog pravděpodobně nepustí, těžiště Uncharted 4 bude jinde.