COD Elite má 10 milionů hráčů, 2 miliony platících
Diablo 3 zlomilo rekord v předobjednávkách.
Na investorské konferenci Activision Blizzard sice padlo několik zmínek o "novém, velkém IP od Bungie" určeném možná pro příští generaci konzolí, konkrétnější údaje však firma poskytla jen o svém hospodaření.
Například série Call of Duty měla ke konci března 40 milionů aktivních uživatelů, tedy více než šestinásobek současných 6,2 milionů stálých hráčů Battlefieldu 3. Jen za poslední čtvrtletí odehráli majitelé Modern Warfare 3 celkem 1,6 miliardy hodin.
Službě Call of Duty Elite se podařilo zlomit hranici 10 milionů registrovaných hračů, z nichž více než 2 miliony už za své členství platí. Nyní Elite registruje okolo 850 tisíc klanů a vydělává o třetinu víc než na začátku roku, konstatoval spokojeně šéf firmy Bobby Kotick. Vzhledem k tomu, že listopadové vydání Black Ops II avizuje novou verzi Elite 2.0, lze čekat jen další růst.
Mike Morhaime z Blizzardu zase vyjádřil své spokojení s tím, že počet hráčů World of WarCraft se ustálil okolo hranice 10,2 milionů. Za slušné číslo firma považuje i fakt, že otevřené bety Diabla III se zúčastnily 2 miliony hráčů.
"Hráči jsou z Diabla III očividně nadšení, když už nyní zlomilo náš firemní rekord pro počet předobjednávek," řekl bez uvedení bližšího čísla Morhaime. Ví se jen, že je do něj zahrnuto 1,2 milionu hráčů, kteří si řeklo o Annual Pass pro World of WarCraft (ten zdarma zahrnuje právě Diablo III).
A jedno číslo na konec: Activision Blizzard očividně nakopl zlatou žílu s dětskou videohrou Skylanders Spyro's Adventures z loňského října. Nejen, že se z ní stal nejprodávanější dětský titul v USA a od začátku roku vydělala 100 milionu dolarů, ale především má ohromný potenciál jako nová značka - prodalo se již 30 milionů hraček Skylanders, což je od začátku roku víc než hraček Star Wars. Proto budeme letos svědky spousty dalších her typu nedávných Skylanders Cloud Patrol pro iPod atd.
Activision Blizzard za poslední čtvrtletí hospodařil v plusu 384 milionu dolarů. O "zbrusu novém MMORPG" padla za celou konferenci všudy všeho jediná zmínka - alespoň se tedy lze utěšovat, že domnělý Project: Titan stále žije.