Diablo 4 představilo vizuální styl otevřeného světa se 150 dungeony
Nová videa a obrázky.
Blizzard na homepage vyrukoval s pravidelným čtvrtletním informováním o pokroku vývoje Diablo 4.
Tentokrát se zaměřil na to, jak v pokračování legendárního akčního RPG uchopil prostředí, aby šlo o vtahující zážitek pro hráče.
Čtvrtý díl, který je tím nejtemnějším, bude více cílit na uvěřitelnost než na realističnost levelů. Tvůrci proto vše ohledně konceptů, lokalit a implementace grafiky podřídili dvěma základním prvkům: stará škola a návrat do temnoty. Kontrolované použití detailů a zvolená barevná paleta dávají hře specifický vizuální styl. Vše ještě pak podtrhnou efekty počasí a fyzikálně založené nasvícení.
Poprvé v sérii hra přinese sdílený otevřený svět s pěti zónami k prozkoumání: od suchých stepí, přes pobřeží až po mrazivé hřebeny. Autoři si proto vyhráli s architekturou i terénem, přidali tam mnoho zničitelných objektů nebo těch, se kterými lze mít interakci, aby šlo o realistickou a pestrou destrukci.
Diablo 4 také nabídne více než 150 dungeonů, které jsou kombinací ruční práce a procedurálního generování (jako minule). Aby byla jejich tvorba efektivní, autoři vytvořili pestré dílky do skládačky, která se pak mění interaktivitou a nasvícením. Každý balíček má působit přirozeně, včetně přechodů, aby byly hladké a hráč si jich moc nevšiml. Z důvodu počtu dungeonů také vývojáři přidali nějaké nové vzrušující prvky, aby to nezačalo nudit.
Nové screenshoty:
Nová videa ukazující různá prostředí: