Diablo 2 Resurrected - 6 minut z hraní a HW nároky
+ dodatečné informace.
V návaznosti na páteční oficiální potvrzení Diablo 2: Resurrected se během víkendu logicky objevila řada dozvuků. Pojďme se na ně všechny podívat.
Tím nejzajímavějším jsou bezpochyby tzv. B-Roll záběry, tedy dlouhý, nekomentovaný sestřih z hraní dodaný přímo Blizzardem médiím, aby jeho části mohla média použít do svého pokrytí. Komu tedy nestačil oznamovací trailer, ten si zde užije:
Na to, že hra vyjde až někdy na podzim a že je nyní teprve ve fázi pre-alfy, je překvapivé, že byly zveřejněny její hardwarové požadavky.
Minimální sestava
- CPU: Intel Core i3-3250/AMD FX-4350
- GPU: Nvidia GTX 660/AMD Radeon HD 7850
- RAM: 8 GB
- HDD: 30 GB
- Rozlišení: 1280 x 720
- OS: Windows 10
Doporučená sestava
- Processor: Intel Core i5-9600k/AMD Ryzen 5 2600
- GPU: Nvidia GTX 1060/AMD Radeon RX 5500 XT
- RAM: 16 GB RAM
- HDD: 30 GB
- Rozlišení: 1920 x 1080
- OS: Windows 10
Může to souviset i se slovy Roda Fergussona z Blizzardu: "Toto není remake. Nesnažíme se o reverzní inženýrství původního Diablo 2 a vytvoření nové hry, které by působila stejně. Jde o originální Diablo 2, s tou samou základní hratelností, příběhem, tónem, dabingem a vším ostatním, jen s 3D enginem." Diablo 2 Resurrected ale bude v knihovně figurovat jako nový samostatný produkt, nepřepíše předešlou verzi (jako to udělal kritizovaný Warcraft 3 Reforged), té se nijak nedotkne.
Modifikace bude hra podporovat, ale ne ty samé, co pro dvacet let starou hru, kvůli větší ochraně na Battle.netu, tudíž nepůjde použít staré DLL "injekce". Nicméně řada částí hry, která dříve vyžadovala násilné proniknutí, byla přepsána do snáze modifikovatelných dat, takže nadšenci mají mít snazší práci.
V Resurrected dále bude režim pro barvoslepé či hůře vidící, což ovlivní čitelnost textu, aby byla hra více přístupná. Tomu pomůže i podpora ovladačů.
Co se nakonec nezmění, je inventář, přestože to autory dost svádělo. Jeho velikost by mohla být větší, ale pak si uvědomili, že by to porušovalo základní herní mechanismy, pokud by s tím laborovali a povolili nést více věcí, jako v jiných moderních RPG, nebo pokud by určité věci zabraly méně políček v inventáři.
Ty cutscény nebudou mít jen navýšené rozlišení, nýbrž budou kompletně předělány, za asistence těch samých lidí, kteří je vytvořili v roce 2000. Protože popisují dramatický příběh, padlo rozhodnutí pořídit je znovu od nuly za pomoci moderních technologií a CGI. Obsah se ale lišit nebude.