Devadesátihodinové pracovní týdny trestem za odsun Martyr
Zase ty konzolovky.
V herní branži nejde o něco neobvyklého, podobné tzv. crunch-times zažívají při finišování snad všichni. Ale málokdy to bývá použito tímto způsobem coby PR.
Sci-fi diablovka Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr nestihne vyjít v původně plánovaném termínu 11. května, nýbrž sklouzla do 5. června.
Tvůrci z Neocore Games se prostě rozhodli, že těch pár týdnů navíc hře hodně pomůže při vyladění její kvality. Problém vězí zejména v konzolovkách, ta PCčková verze je prý v pohodě, ale chtěli by dodržet souběžný start na všech platformách, proto musejí počkat všechny.
Jako omluvu a trestu za zdržení sáhli vývojáři po devadesátihodinových pracovních týdnech pro každého zaměstnance, což má být pro Martyr vysoce pozitivní, ale samozřejmě méně prospěšné pro zdraví lidí.
Kdo vlastní Early Access verzi, ten ještě před vypuštěním finálky dostane 21. května velký update bety.