Skip to main content

Deus Ex od začátku s podporou DirectX 12

Jedna z prvních her.

Nelze se na to úplně stoprocentně spolehnout, protože vše nepochází přímo od programátorů z Eidos Montreal, nýbrž od někoho jiného. Přesto by se mělo jednat o jednu z prvních takových her, která zužitkuje nové grafické rozhraní jen v operačním systému Windows 10 (vedle kontroverzní podpory v nehotové RTS Ashes of Singularity).

"Ano, Deus Ex: Mankind Divided vyjde hned s podporou DirectX 12," odpověděl hlavní herní manažer v AMD, Richard Huddy, na dotaz TweakTown.

Informaci nutno brát s rezervou i kvůli tomu, že zmíněný server ani nepostřehl upřesněné vydání této hry na 23. února 2016.

AMD se s novým pokračováním augmentovaného akčního RPG chlubí, kde to jen jde - i kvůli tomu, že na rozdíl od Nvidie moc jiných her domluveno nemá. I díky podpoře TressFX Hair 3.0.

Kdo ví, jak to nakonec vše ve finále dopadne, jestli tvůrci nebudou stíhat, mohou si usnadnit život odkladem DX12 až do budoucího patche. Pokud by se plány podařilo naplnit, mohl by se na zabudovaném benchmarku Deus Ex pěkně porovnat výkonnostní rozdíl oproti DX11.

Mankind Divided pro PC, PS4 a X1 předobjednávejte na Alza.cz, jinak sledujte preview, 25 minut z E3 nebo tech-demo o pokročilých efektech.

Read this next