Deus Ex: Mankind Divided nezapomene na nováčky
Pár dalších detailů i o bossech.
Po preview a oznámení z minulého týdne poskytli tvůrci pár dodatečných informací.
Zaklínají se, že Deus Ex: Mankind Divided už nebude trpět probléms se závěrečnými bossy jako Human Revolution. Prý máte čekat kvalitativní úroveň jako u DLC Missing Link, protože už tyto části hry nebudou outsourcované a nedojde k interním potížím jako minule.
Vzhledem k značnému propojení pokračování s předchůdcem se možná někteří báli, že se ve hře ztratí, pokud nehráli Human Revolution. Tvůrci ale uklidňují: "Naším cílem je uspokojit všechny fanoušky minulého dílu, aniž bychom hodili přes palubu nováčky. Vyprávíme příběh a informace o herním světě takovým způsobem, aby vše pochopili i ti, kteří nehráli HR. Pokud ho však znáte, teprv pak dostanete plnohodnotný zážitek."
Šéfředitel vývojářů Jean-Francois Dugas také na Oficiálním PlayStation blogu zareagoval na definici žánru Mankind Divided. Nepřejí si, aby bylo vnímáno jako stealth nebo jako akce, nýbrž jako hra, kde si svobodně vyberete, jakou ji chcete mít a jakou si ji uděláte. Prý to je vše jen o správném vybalancování, aby se zavděčili všem skupinám hráčům a jejich preferencím.
Na dotaz, který závěr Human Revolution slouží jako předloha, odpověděl, že oficiální trailer poskytuje dostatek vodítek a co že vedlo k zásadním událostem minule. Nicméně všechny konce předešlé hry prý mají v sobě kousek pravdy, spekulací i toho, co se rozkřiklo po světě, takže nelze identifikovat jediné zakončení.