Detroit má být o dost jiná hra než Heavy Rain a Beyond
David Cage chce, aby hráči vyprávěli svůj příběh pomocí herců.
Novinka Detroit má být o dost jiná, než předchozí hry Quantic Dream. Alespoň to tvrdí David Cage. "Je to z mnoha pohledů jiný zážitek než u Heavy Rain a Beyond," říká.
Uznává, že Detroit má pár stavebních kamenů, které jsou podobné s jejich předchozími hrami. "Je založena na vyprávění, je založena na emocích a na tom, aby emoce prožíval i hráč. Ale má svůj vlastní hlas a jde v mnoha směrech o jiný zážitek, než u Heavy Rain nebo Beyond."
Celá hra je prý postavena na tom, že samotný hráč je scenárista zážitku a vypráví svůj vlastní příběh pomocí svých vlastních akcí. "Může mít tedy obrovský vliv na příběh a i na víc než příběh, na celý svět, ve kterém se ten příběh odehrává."
Detroit byl odhalen na konferenci v Paříži a ovládat tam budete Karu ze známého testovacího videa, kterou Quantic Dream vytvořili na PS3 a chtěli jím demonstrovat schopnosti této konzole.
Hlavním tématem hry má být co to znamená být člověkem, co to znamená mít emoce a podobné, velmi těžké otázky.