Detroit: Become Human je 20x komplexnější
Než minulé hry studia.
Zamotala se vám občas hlava z toho, jak v Heavy Rain, Beyond či Fahrenheit mohly situace dopadnout různým způsobem a byli jste zvědavi, jaké by bylo jejich vyznění?
Příští hra od Davida Cage a studia Quantic Dream bude ještě mnohem zamotanější. O ambicích promluvil v rozhovoru pro sesterské GamesIndustry:
"Právě jsem dokončil scénář pro Detroit: Become Human. Zabral mi dva roky práce šest dnů v týdnu. Je pravděpodobně dvacetkrát složitější než cokoli jiného, co jsme vyrobili dříve. Bylo to opravdu moc velké břemeno na mozek jednoho člověka."
Cage je jinak rád, že na vše není sám a že mu ostatní tvůrci pomáhali, aby se neztratil ve větvení příběhu a hledání dobrých nápadů pro různá řešení. Věří, že tato další PS4 exkluzivita vrátí jeho studia na trůn pro žánr interaktivních adventur/filmečků. Zatím ovšem nemá datum vydání (Alza.cz) - více v článku o E3 demu zde.