Skip to main content

Jak bude Detroit: Become Human o ještě silnějších rozhodnutích

Robocopem se šesti konci.

Příští PS4 exkluzivita od tvůrců Heavy Rain a Beyond: Two Souls, sci-fi thriller Detroit: Become Human (čerpající z tech-dema Kara), nemohla na ranní E3 konferenci chybět. Nová ukázka se zaměřila na další postavu Connora, který, ač to tak nemusí vypadat, je také androidem a slouží u policejního sboru v Detroitu blízké budoucnosti, kde vedle sebe existují běžní lidé a androidi, kteří pracují v profesích jako chůvy, sestřičky, zahradníci, učitelé či prodavači.

Watch on YouTube

Jeho úkolem je přesvědčit šílence (mimochodem také umělého člověka), který drží dívku coby rukojmí na střeše, aby ji propustil. Mezi rysy Connora patří, že přemýšlí rychle, těží ze svých překvapivých schopností a nic pro něj není důležitější než splnění mise, pro kterou byl naprogramován.

Cílem E3 dema bylo předvést, jak budete opět s emocemi činit různá, často morálně obtížná rozhodnutí, která mají dopad na následné momenty hraní. Tahle konkrétní scéna má prý šest různých konců. Příběh jinak nemá být pouze o androidech, kteří se začínají bát sami sebe, ale také o osvobození a bytí tím, kým ve skutečnosti jste. V úvodu příběhu se totiž stane něco, co androidy začne ovlivňovat a ti se začnou chovat velmi divně až nečekaně, zatímco jiní záhadně zmizí.

Šéf tvůrců David Cage by rád, aby se hráč cítil jako "spoluautor vlastních příběhů". Stejně jako v Heavy Rain budete hrát za různé postavy a sledovat příběh z jejich perspektivy, mohou přitom klidně i zemřít a hra bude pokračovat dál, stejně tak činy jedné postavy ovlivní ty ostatní.

"Představte si větvení jako v našich předešlých titulech, ale posunuté na novou úroveň," slibuje Cage. Bude to možné díky novému enginu s pokročilým rendererem, dynamickým nasvícením, fyzikálními shadery a dalšími bezva věcmi. Vzhledem k tomu, že prý na Detroitu zbývá ještě spousta práce, byli bychom rádi za vydání příští podzim.

Read this next