Info o Dead Island Riptide
Monzumy, budování pevností a pátá postava.
Ta loďka v džungli odrážející zombíky v mělkých vodách na prvních obrázcích nebyla náhodou. V Dead Island: Riptide totiž zažijete tropické záplavy díky novému systému počasí a vylepšenému enginu. Po těchto monzumech podniknete na pramici nebezpečné výpravy na rozvodněných řekách s plavajícími zombíky, resp. zmutovanými dovolenkáři.
Jak vyplynulo z dnešního představení hry, Riptide se opět zaměří spíš na souboje na blízko, na rozdíl od přestřelek v pozdější fázi původního Dead Islandu (recenze, 9/10). Občas také budete stavět barikády v pevnostech, což zní krapet jako Fortnite nebo druhý datadisk do Skyrimu. Pomocnou ruku k dílu nejen tam přiloží nový, pátý člen týmu se speciálními dovednostmi.
Dějištěm Riptide se stane vedlejší ostrov Palanai ze stejného souostroví co základní hra, takže nebudete hrát ve starém známém prostředí, ale ani nečekejte nějaké drastické změny v typu džungle. Příběh totiž naváže na události předchůdce, kdy se po evakuaci helikoptérou virus rozšíří mezi posádkou vojenské lodi. Netradiční je, že hráči původního Dead Islandu si sem budou moci naimportovat vypracované postavy a jejich statistky z minule.
Vydání Riptide pro PC, PS3 a X360 se plánuje někdy na rok 2013. Výrobce Deep Silver dopředu nezvykle upozorňuje, ať nečekáte plnohodnotný druhý díl, spíš něco jako Assassins Creed Brotherhood nebo Halo 3: ODST. O co nebudete ochuzeni, je nový mutiplayerový režim o obraně a přežití týmu (klasika, co asi teď musí povinně být v každé hře?) a také bohatší možnosti komunikace při online hraní.