Skip to main content

Destiny selhalo v zásobování obsahem

Doznání a náprava.

Onlinovka od Bungie z roku 2014 se stala populárním hitem, o tom nemůže být sporu. Až takovým, že se ji EA pokoušejí přímo napodobit s novým Anthem.

Ovšem zdaleka ne všechno okolo prvního Destiny (Alza.cz) bylo ideální, dobře ví šéf Activision, který se o tom otevřeně rozpovídal pro sesterské GamesIndustry.

"Spousta se nám toho povedla, ale jednou z věcí, ve kterých jsme selhali, bylo nechycení se s požadavky hráčů na zásobování novým obsahem."

Podle něj byla DLC The Dark Below, House of Wolves, The Taken King či Rise of Iron fajn, přesto se prý nemůže zbavit pocitu, že tehdy existovala poptávka po více přídavcích.

Pro zářijové Destiny 2 se z toho chce Eric Hirshberg poučit a podnikl už kvůli tomu související kroky: pověřili svá studia jako High Moon (Transformers) a Vicarious Visions (Skylanders), aby byli Bungie po ruce a pomohli jim s tvorbou více DLC.

Není to poprvé, co o tom mluvil, už loni nakousl, že dvojka bude dostávat pravidelně dávkovaná rozšíření, "která zajistí dlouhodobé vtažení hráčů do akce a celé univerzum bude působit živěji".

Watch on YouTube

Read this next