Skip to main content

Destiny 2 i pro PC prý nevyužije dosavadní postavy

Větší než malé změny.

Ačkoli Bungie tvrdí, že nejnovější přídavek pro jedničku Rise of Iron hrály už miliony lidí, stále musejí hledat cestičky k novému publiku, zvlášť když přestaly být podporovány PS3/X360. Dlouho spekulovaná konverze pro PC si však zřejmě bude muset počkat až na plnohodnotný druhý díl.

Tyto spekulace dnes přineslo Kotaku, podle nějž Destiny 2 vyjde vedle PS4/X1 rovnou i pro osobní počítače. Stát by se tak mělo odhadem příští podzim, když se nestihl původní plán s tím letošním.

Activision to údajně měli sdělit zaměstnancům studia na aktuální interní prezentaci, kde se mj. dozvěděli i o vypomáhání od studia Vicarious Visions.

Překvapením je, že dvojka této masivně multiplayerové sci-fi střílečky má dát zapomenout na vaše vypiplané postavy jedničky. Pokud jste do jejich rozvoje investovali stovky až tisíce hodin herního času, nejspíš budete mít smůlu a musíte začít znovu.

Dříve se přitom počítalo s tím, že jedna a tatáž postava s vámi projde celou dekádu, co rozšíření a pokračování této série budou vycházet, čili zásadní změna konceptu uprostřed dění. Mohou s tím souviset odchody řady klíčových tvůrců před časem po reorganizaci Bungie.

Výrobce si údajně přeje, aby Destiny 2 bylo vnímáno jako úplně nová hra, řádné pokračování se vším všudy, což mj. znamená vynechání aktivit, hrdinů i planet z prvního dílu.

"Bude to kompletně jiná hra, něco jako když si představíte změnu mezi Diablo 1 a Diablo 2. Zatímco The Taken King byl pouze takový reboot pro opravení některých nedostatků, tentokrát bude překopáno mnohem více vlastností," řekl Kotaku jeden nejmenovaný vývojář. Vše tak nasvědčuje tomu, že se začalo s tvorbou dvojky od nuly. I kvůli snaze o větší zalidnění herního světa s městy, základnami a questy, které mají být zajímavější než hlídkové mise z předchůdce, který u nás bohužel masy fanoušků nenašel.

Read this next