Designér The Crew věří, že závodní MMO nebude mít problémy se servery
Kvůli tomu měli dlouhou betu.
Online hry nemají lehké starty a nedávno se to ukázalo zejména u Halo: The Master Chief Collection nebo u DriveClub. Lidé v Ubisoftu ale doufají, že nic podobného nepotká jejich závodní MMO hru The Crew.
Hlavní designér Serkan Hasan věří, že jim v tom pomohla dlouhá doba testování a myslí si, že díky tomu je Ubisoft připraven na cokoli.
"Na The Crew jsme využili všechny možnosti dlouhého beta testování, který byl designován specificky na to, abychom co nejextrémněji otestovali naši infrastrukturu v reálných situacích. Tisíce hráčů ze všech koutků světa hráli naši hru naráz," říká.
"Začátek prodeje jakékoli online hry způsobuje dnes problémy, ale věřím, že my budeme výjimka. Pokud pochybujete, doufáme, že beta vám ukázala, jak moc jsme připraveni na stabilitu hry."
Prozradil také, že na PS4 a Xbox One by mělo The Crew běžet v rozlišení 1080p při 30 snímcích za sekundu.