Designér Diabla: Aukční síň Diablo 3 dost poškodila
Nebyl to podle něj dobrý nápad.
Stieg Hedlund, hlavní designér Diablo a Diablo 2, se rozpovídal o trojce, na které už nepracoval a jak se zdá, není moc velkým fanouškem aukční sítě, kterou Blizzard (finančně) úspěšně ve hře představil.
"Myslím, že měla škodlivý účinek na hratelnost," řekl pro PC Gamer.
"Chtěli rezervovat určitý druh lootu pro aukční síň, který se pak neobjevoval v samotné hře s takovou frekvencí, jakou by hráči očekávali."
Stieg Hedlund říká, že chápe, proč ji Blizzard do hry implementoval a dodává, že si nemyslí, že by to bylo jen proto, že chtěli více peněz.
"Jako herní vývojáři pracujeme tvrdě a chceme za to dostat náležitou odměnu," říká.
Blizzard k tomu přinutilo třeba i to, že Diablo 2 se pořád velmi aktivně hrálo i po deseti letech od vydání. Řekli si tedy, že sice dostali peníze z prodané kopie, ale za ta léta nemají nic dalšího.
"Takže to určitě chápu. Řekli si, že chtějí náležitou odměnu za to, co hráčům dávají a tak přemýšleli, jak to udělat."