Deníček o postavách Marvel's Guardians of the Galaxy
Jak se tvořily?
Letošní prázdný podzim bude svědčit přesně hrám, jako je tato.
Marvel's Guardians of the Galaxy od Eidos Montreal a Square Enix se může koncem října stát hvězdou, která by v jiném napěchovaném předvánočním období mohla být přehlédnuta či opomenuta.
Umělecký ředitel Bruno Gauthier-Leblanc natočil párminutový deníček o tom, kterak kladli důraz na to, aby design každé z herních postav čerpal ze širšího univerza od Marvelu a aby to ladilo s originálním příběhem této hry.
Museli prý opatrně vybalancovat, aby každý hrdina zůstal věrný svému vyprávění, ale zároveň aby byl rozpoznatelný skalními fanoušky.
Čili zkombinovali inspiraci z komiksů s vlastním příběhovým pozadím o této nefunkční rodině, plus do toho přidali specifické aspekty, aby to bylo zábavné pro účely hratelnosti.
Dozvíte se také, kde se čerpalo pro design Star-Lorda, co bylo klíčové pro vzhled Draxe the Destroyera nebo jak museli zohlednit i jeho domovskou planetu.