Deníček o interiérech z Overkill's The Walking Dead
Moc toho hotovo zatím nemají.
"Víme, že byste strašně rádi viděli konečně něco z hraní, ale ukážeme vám jen pár lokací z 3D programu na monitorech, protože nic jiného zatím hotového nemáme".
Tak nějak by se dal popsat dnešní první vývojářský deníček o OVERKILL's The Walking Dead, dlouho odkládané co-op survival akci od tvůrců Payday.
Poví vám v něm, jak se snaží navodit stejnou atmosféru jako v předloze - tedy místa, které se jeví bezpečně jen do té doby, než se v něm objeví první nemrtvý.
Ve městě Georgetown navštívíte opuštěné, polorozbořené domy, prádelnu, kuchyni, jídelní kout či ložnici, kde na posteli zbyl akorát kufr uprostřed balení.
Interiéry prý budou dost stísněné, takže si grafici mohou pohrát s různými detaily, jako jsou paprsky světla procházející žaluziemi či rozbité blikající žárovky. Na to, že má hra vyjít už letos na podzim, musejí tedy ještě pořádně máknout.