Skip to main content

Demonstrovány optimalizace od Intelu v Marvel's Avengers

+ počet hráčů bety.

Dozvěděli jsme se, že to partnerství s Intelem není jen marketingového charakteru, co se týče hezčí krabičky jeho procesorů či in-game bonusů.

Podobně jako to jindy činí Nvidia či občas AMD, Intel totiž intenzivně spolupracoval s vývojáři z Crystal Dynamics na optimalizaci grafiky v PC verzi.

Jejich cílem bylo, aby hra naplno využila poslední generace procesorů (ty se čtyřmi, osmi a deseti jádry), například pro výpočty fyzikálního enginu. To pak poskytlo více prostoru pro GPU na jiné věci. Hráči na PC si díky tomu mohou vychutnat věci jako propracovanější destrukci nepřátel či reaktivní simulaci vody po určitých vlnách seslaných od hrdinů.

Jak předvádí čerstvé srovnávací video níže, jedná se třeba o způsob ničení brnění, kde máte hezčí vizuální efekty. Po demolici něčeho zase v prostředí zůstanou úlomky a zbytky delší dobu, což má zajistit větší uvěřitelnost.

Tyto vychytávky mohou běžet na nízké, střední a vysoké detaily, kdy je garantován chod v 1080p a 30fps i na ultra tenkých laptopech s integrovanou grafikou Xe-LP od této firmy.

Pozitivem je, že z nich mohou těžit i majitelé procesorů od AMD, čili není to jen exkluzivně pro ty od Intelu. Ten jinak slíbil Avengers podporovat po dobu dvou let, resp. dále vylepšovat Foundation engine, což se může projevit teoreticky i v příštím, zatím neohlášeném Tomb Raiderovi pro nextgen.

Watch on YouTube

Square Enix se také pochlubili, kolik hráčů se zapojilo do nedávných beta víkendů na různých platformách a dle předobjednávky či bez ní.

Celkem si Marvel's Avengers takto vyzkoušelo přes 6 milionů lidí, kteří kolektivně strávili hraním 27 milionů hodin. Oficiální infografiku najdete níže.

Pro srovnání, kolik účastníků měly bety jiných her: Overwatch takto zaujal 10 milionů lidí, zatímco v případě Battlefield 1 šlo o 13 milionů.

Ostrý start hry je plánován na už 4. září.

Read this next