Demonstrace pokroku Sons of the Forest oproti minulému dílu ve fyzice a detailech
Jak si stojí zpracování vody a sněhu vedle Red Dead Redemption 2?
Když zaujala dva miliony kupujících za úvodních 24 hodin, pak musí být opravdu dobrá.
Sons of the Forest zaznamenal oproti minulému dílu The Forest značný pokrok, co se týče propracovanosti herních vlastností i fyziky, jak předvádí fanouškovské srovnání.
Zapálený Molotův koktejl dokáže v lese napáchat větší škodu a oheň se více šíří. Zapálení nepřátelé na vymakanější pláži za pár okamžiků prostě uhoří. Rozdělání ohně od hráče provází realističtější animace s lámáním klacků a jejich postavením na zemi. Při snaze pokácet stromy se zase nerozbije animace, ale pád kmene k zemi působí více autenticky.
Stejný YouTuber GameV se podíval na zoubek i tomu, jak si hra stojí vedle staršího Red Dead Redemption 2.
Kupříkladu kde je hezčí zanechávání stop ve sněhu, jak vypadá napadaný sníh na korunách jehličnatých stromů, která hra má lepší zpracování vodopádu, efekty vystřelených kulek do vody nebo jak reaguje hladina na různé podněty.
Nutno dodat, že klasika od Rockstaru zůstává v mnoha ohledech a detailech nepřekonaná, ale zapomínat by se nemělo, že na ní pracovaly tisíce vývojářů, kdežto na lesním survivalu pouze čtyři desítky v nezávislém studiu, kteří podali úctyhodný výkon a dokázali se přiblížit nejkvalitnější AAA produkci.