Demonstrace, jak hladce šlapou desítky starších her na Xbox Series X
Plynulost, loading i HDR.
Aby se pokračovalo v co největší tlačence širší podpory zpětné kompatibility, než umí PlayStation 5, domluvil se Microsoft s influencery na následujícím videu.
Poskytl jim v předstihu listopadový Xbox Series X a oni pro něj natočili několik desítek starších her, kterak hladce šlapou na nové konzoli.
Cílem bylo, aby se tam neukázaly jen hry z předešlé generace Xbox One, nýbrž i z těch dvou starších (Xbox 360 a prvního Xboxu), protože to je něco, o čemž výrobce chce, ať se všude hodně mluví.
Tyto starší hry netěží na Xbox Series X pouze z větší plynulosti (60fps / 4K) a kratšího načítání, ale také z automatického přidání efektu HDR tam, kde původně nebyl (inovativní technika pro rekonstrukci scény), což obstarává samotná nová konzole a nemá to žádný dopad na výkon.
Důležité je také vědět, že v žádné z těchto her nebyl aplikován patch s optimalizacemi pro Xbox Series X, takže ve finále to s ním může být ještě lepší.
- Control (Xbox One)
- Destiny 2 (Xbox One)
- Monster Hunter World (Xbox One)
- Panzer Dragoon Orta (Xbox)
- Fusion Frenzy (Xbox)
- Final Fantasy XV (Xbox One)
- Sekiro: Shadows Die Twice (Xbox One)
- Fallout: New Vegas (Xbox 360)
- Crackdown 3 (Xbox One)
- Assassins Creed: Odyssey (Xbox One)
- Hydro Thunder Hurricane (Xbox 360)
- Doom Eternal (Xbox One)
- Gears of War 3 (Xbox 360)
- Banjo Kazooie (Xbox 360)
- Quantum Break (Xbox One)
- Halo Anniversary (Xbox 360)
- Red Dead Redemption 2 (Xbox One)
- Sunset Overdrive (Xbox One)
- Geometry Wars (Xbox)
- Rise of the Tomb Raider (Xbox One)