Skip to main content

Více času na Alan Wake 2 zajistilo báječné nápady

Proč tak trvá?

Kreativní mozek finského studia Remedy se nezvykle otevřeně svěřil s něčím, co by se dalo vzít jako univerzální vysvětlení, proč pokračování některých her či sérií trvá strašně dlouho.

"Pokoušeli jsme se vytvořit Alan Wake 2 hned po jedničce, ale potřebujete k tomu toho pravého partnera, financování a ten správný koncept hry," přiznal Sam Lake, z čehož vyplývá, že ani jedno z toho tehdy neměli, čemuž se při nepříliš oslnivým výsledkům xboxové verze jedničky nešlo Microsoftu divit.

K této značce prý přistupují se speciální péčí, protože je jejich vlastní. Dávají si proto extrá záležet, aby pokračování vzali za správný konec. Jak se zdá, před těmi lety tomu tak zjevně nebylo, ale nyní jsou už na lepší cestě.

"To, že vznik Alan Wake dvojky tak dlouho trvá, bude mít nakonec na hru pozitivní vliv, neboť jsme za tu dobu dokázali přijít s vážně skvělými nápady, lepšími než předtím," naznačil Lake, co teď ve studiu kutí, když je prakticky dokončen Quantum Break. Do něj se prý některé prototypy a experimenty, původně určené pro AW2, dostaly - níže z něj nový artwork.

Read this next