Deathloop jde na dračku, patch řeší trhání PC verze
+ dokument o designových rozhodnutích.
Hitparády krabicovek už dávno nejsou tím, čím bývaly, když většinu prodejů tvoří digitálky. Jistý orientační smysl však stále mají, zvlášť pokud neexistují jiné indikátory toho samého.
Stealth akce od Arkane se dokázala prodrat na čelo britské hitparády krabicovek za minulý týden, přestože má několik handicapů - neexistují verze pro PS4 a Xboxy, i omezená uživatelská základna majitelů PS5 kvůli těžké sehnatelnosti konzole.
To vše signalizuje, že se Deathloop "musí" výborně dařit, když ho nepřestihly stálice typu Spider-Man, F1, Mario Kart či NBA.
Bethesda mezitím vypustila patch pro PC verzi, která má řešit trhání u některých hráčů z důvodu pohybu na myši. Nebylo to prý kvůli Denuvo či práci s pamětí, nýbrž kvůli zasekávání framerate každých 14fps, kdy zlobila animace kamery.
Problémy s vysokým frameratem na PC má dle výrobce řešit až nějaký budoucí patch.
Kreativní šéf hry Dinga Bakaba, který stál i za Dishonored, v novém dvacetiminutovém dokumentu od NoClip vysvětluje některá designová rozhodnutí, pro koho je Deathloop určené, jak navrhovali vizuální stránku, co museli odstranit a plno dalších zajímavostí: