Skip to main content

Death Stranding finišuje vývoj

Listopad není úplně jistý.

Nedávno se řešilo, jak brutálně v Naughty Dog probíhalo dokončování Uncharted 4 či The Last of Us, s 60 až 80 hodinovými pracovními týdny, někdy dokonce až 100 hodinovými. Lidé prý přišli do práce v deset ráno a odcházeli buď v deset večer nebo až po půlnoci.

Nyní se v takzvaném crunch-time, tedy v nejnáročnějším období vývoje s vystresovaným dokončováním celé hry, nachází Death Stranding.

Hideo Kojima to napsal na Twitteru, čili ještě není úplně jisté, že se naplní ten slíbený listopadový termín. Aby v něm totiž tato PS4 exkluzivita skutečně vyšla, musela by být hotova tak do měsíce, zbylý čas zabere testování, certifikace, výroba a distribuce.

Slavný designér Metal Gear při té příležitosti znovu neopomněl zdůraznit, kterak půjde o přelomový titul. Prý přinese něco, co tu ještě nikdy nebylo, ve smyslu hratelnosti, atmosféry herního světa i vizuální stránky.

Omílat toto pořád dokola kdokoli jiný, asi by mu to internet omlátil o hlavu, ale Kojimovi to vždy projde.

Read this next