Dead Space remake upravil zvuky zbraní v reakci na ohlasy fanoušků
Poslechněte si je.
Studio Motive nám názorně ukazuje, jak má vypadat práce s fanouškovskou komunitou. Krom toho zase hru trochu připomněli, což není nikdy na škodu, ačkoli jinak jde o vyloženou drobnost.
Když se v minulém vývojářském streamu soustředili na ozvučení Dead Space remake, někteří příznivci originálu nebyli úplně spokojeni.
Konkrétně se jim nezdálo, jaké zvuky vydávají dvě zbraně: Plasma Cutter a Pulse Rifle.
Tvůrci tedy tyto hlasy vyslyšeli a jejich zvuky trochu upravili - poslechnout si ho můžete níže:
Komunitní manažer Caden House při této příležitosti dodal, že to, jak zní každá zbraň, je ovlivněno jejím odrazem od různých povrchů, stejně jako efekty prostředí.
Komu se na rozpracované hře, plánované na jaro příštího roku, nelíbily některé jiné věci, jako grafika, animace, textury či modely, tak by si prý měli počkat na příští stream, který proběhne v květnu. Ten totiž bude zaměřen právě na vizuální stránku předělávky, ačkoli i tam bude nutno mít na vědomí, že vývojová verze nikdy nereprezentuje finální verzi.