Dead Space je bazarový hit
Milion a půl prodaných kopií, dvojnásobek hráčů.
Glen Schofield, šéf EA Visceral, nedávno okomentoval prodávání her do bazaru v souvislosti se survival hororem Dead Space.
"Udělali jsme si studie, kolik jsme měli unikátních uživatelů na PlayStation Network a Xbox Live, spočítali si nějaká čísla a došlo nám, že Dead Space hrály přes tři miliony lidí," řekl Schofield v posledním podcastu EA Underground.
"Možná jsme tedy prodali opravdu jen něco přes milion a půl kopií hry, ale to znamená, že většina hráčů je musela prodat do bazarů."
Schofield to dává za vinu tomu, že Dead Space (i jemu podobný případ Mirror's Edge) vyšly uprostřed sezóny, šlo o nové značky a neobsahovaly multiplayer, což lidi přimělo k tomu, aby je po dohrání hned odhodili.
Dead Space si přesto vysloužilo pochvalná hodnocení a EA se již dříve nechali slyšet, že chystají jeho pokračování.