Skip to main content

Dead Space 2: víc akce než hororu

Do vývoje se zapojí i druhý tým.

Sci-fi horor Dead Space 2 má být podle producenta Nicka Earla z EA Visceral více zaměřený na akční složku hry.

"Tentokrát se více soustředíme na akci než na horor," řekl Earl, podle kterého hra nabídne spoustu inovací oproti svému předchůdci. Ryze hororový charakter prvního dílu si prý doslova vyžádal tehdy nový šéf EA John Riccitiello, který prý také původní Dead Space prosadil navzdory obavám investorů.

Producent také řekl, že na vývoji Dead Space 2 se brzy začne podílet i druhý vývojářský tým EA Visceral, který momentálně připravuje stáhnutelná rozšíření pro Dante's Inferno.

Dead Space 2 je vývoji pro PC, Xbox 360 a PlayStation 3 a vyjde během letošního fiskálního roku EA, tedy nejpozději v březnu 2011.

Read this next