Skip to main content

Dead Rising 3 by prý bez Microsoftu vůbec nevznikl

Jen díky výkonu Xboxu One v něm mohou být tak velké davy zombií.

Umělecký ředitel Capcomu Alan Jarvis se pro Videogamer na E3 rozpovídal na téma exkluzivity Dead Rising 3 pro Xbox One: "Xbox One nám vůbec umožnil existenci Dead Rising 3. Jak hlavní hrdina Nick reaguje na exploze kolem něj, jak je animovaný, jaké máme obrovské množství zbraní - myslím si, že to všechno bychom sami nedokázali zvládnout".

Třetí díl tak následuje svého prvního předchůdce, který je stále exkluzivitou na Xboxu 360. Přitom byl Dead Rising 3 původně vyvíjen na silných počítačích. Jarvis dále prohlásil, že v průběhu vývoje nad Playstation 4 verzí nikdy ani neuvažovali. Dříve dokonce měli ve hře ještě větší počty nemrtvých, ale posléze zjistili, že v takových masách nebyl průchod hrou moc zábavný. Proto je oproti prvním plánům nynější počet nepřátel snížený, ale podle Jarvise vybalancovaný tak akorát, aby hra byla dostatečně zábavná.

Zbývá jen dumat nad tím, proč Capcom tak vychvaluje sílu Xboxu One, když hardwarově je Playstation 4 minimálně rovnocenná. Že by i Dead Rising 3 po Forze Motorsport 5 také využíval služeb toho mohutně propagovaného cloudu?

Read this next