Skip to main content

Dead Island 2 musí změnit vývojáře

Nabírá zpoždění kvůli rozchodu.

Že se s touto zombie akcí z prostředí Kalifornie něco děje, naznačoval už dlouhý odsun z jara na rok 2016. Nyní vyplavalo na povrch, že problémy jsou mnohem hlubšího charakteru.

"Po pečlivé úvaze jsme se rozhodli, že se rozejdeme s vývojářským studiem Yager," oznámil vydavatel Deep Silver, který však nadále chce jeho vizi Dead Island 2 zrealizovat, vč. důrazu na co-op a online funkce.

Hra tedy není úplně zrušena, ale musí se najít nové studio, které ji dokončí. Dle toho, že Dead Silver zatím nikoho nejmenovali, se zdá, že ještě s nikým dohodnuti nejsou. Nejspíš to ovlivní i vydání, když budou všichni rádi, pokud by se vůbec podařilo stihnout příští Vánoce (předobjednávka Alza.cz).

O důvodech rozchodu samozřejmě žádné detaily sděleny nebyly, protože praní špinavého prádla na veřejnosti by nikomu neprospělo. Buď obě firmy nedokázaly najít společnou řeč ohledně toho, jak má dvojka vypadat. Nebo v různých výstupech nepřesvědčiví tvůrci Spec Ops možná nebyli schopni plnit termíny vývojářských milníků či kvalitativní nároky zadavatele?

Největší potěšení ze vzniklé situace musejí mít v Techlandu, který vytvořil úspěšný první díl Dead Island, ale pak spolupracovat s Deep Silver přestal a ti oslovili někoho jiného pro pokračování. Detaily o něm třeba v preview z loňského Gamescomu či kompletním pokrytí EG.

Read this next