Dávají tvůrci Deus Ex a Thiefa sbohem singleplayeru?
Objasnění jejich nové vize.
Když víme, že poslední díl tohoto cyberpunkového RPG extra díru do světa neudělal (pokračování se nechystá, série je uložena dočasně k ledu) a to samé lze říct o posledním zlodějíčkovi z historického Londýna, vyvolala nedávná slova obavy ze strany hráčů.
David Anfossi, šéfa studia Eidos Montreal, totiž sdělil jejich novou vizi: "Budeme odteď klást větší důraz na online prvky v našich hrách, abychom hráčům kontinuálně poskytli pamětihodné zážitky. Díky interaktivitě při online hraní budou naše světy vzrušovat nyní i v budoucnu."
Někteří to intepretovali jako změnu priorit, jiní tomu rozuměli jako snaze o další Destiny, kdy bude hra rozšiřována postupně dávkovanými událostmi pro multiplayer. Vzhledem k tomu, že tohle studio nikdy žádnou onlinovku nevyrobilo, to bylo podezřelé.
Máme to tedy chápat tak, že autoři Deus Ex (Alza.cz) či Thiefa dávají sbohem singleplayerovým titulům s vyprávěním příběhu? Ani náhodou, ujistil Anfossi na svém Twitteru, čímž uvedl věc na pravou míru a zastavil paniku:
"Nikdy jsme neřekli, že to se singleplayerovými hrami vzdáváme, pořád je máme rádi. Kde jste to četli? Zůstaňte naladěni, pokud máte rádi silné akční adventury".
Studio v Montrealu má nyní makat na dalším Tomb Raiderovi a na tajemném projektu Avengers. Lze z toho odvodit, že online události budou mít v příštím dobrodružství Lary Croft větší význam než minule.